Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä hakee poliittista avustajaa

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi.

Sosialidemokraattiseen eduskuntaryhmään kuuluu 40 kansanedustajaa. Edustajien työtä tukee ryhmäkanslia, jota vahvistamaan etsimme nyt

Poliittista avustajaa

avustamaan eduskuntaryhmän puheenjohtajaa päivittäisessä eduskuntatyössä sekä viestintätiimin tehtävissä.

Pääset työskentelemään ajankohtaisten poliittisten sisältöjen parissa ja toimimaan asiantuntijatyössä. Tehtäviin kuuluu mm. poliittista valmistelua ja viestintää eduskuntatyöstä, valiokuntatyön seurantaa sekä yhteydenpitoa eri sidosryhmiin.

Menestyt tehtävässä, jos omaat erinomaiset kirjalliset taidot, seuraat aktiivisesti yhteiskunnallista keskustelua ja olet oma-aloitteinen, vastuullinen ja aina valmiina oppimaan uutta.

Arvostamme näitä ominaisuuksia:

• erinomaiset kirjalliset taidot
  • kiinnostus yhteiskunnalliseen keskusteluun
  • kokemus tai halu oppia poliittisesta valmistelusta ja viestinnästä
  • kyky työskennellä muuttuvassa arjessa ja aikatauluissa
  • soveltuva koulutus

Tarjoamme innostavan työyhteisön, kilpailukykyiset henkilöstöedut ja mahdollisuuden työskennellä ainutlaatuisessa työympäristössä eduskunnassa. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan syys-lokakuussa. Palkkaus määräytyy työehtosopimuksen mukaisesti.

Pyydämme toimittamaan ansioluettelon sekä hakemuksen 3.9. mennessä kari.anttila@eduskunta.fi otsikolla ”Poliittinen avustaja”.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Kari Anttila, p. 040 583 9862.