Seuraa Työväenliike.Nyt.-tapahtumaa verkossa

Työväenliike kokoontuu Tampereelle yhteiseen superpäivään, jonka aikana työväentalo ja Vanhan kirjaston puisto täyttyvät monipuolisesta ohjelmasta sekä iloisesta yhdessä olosta.

Vanhan kirjaston puiston tapahtumia voit seurata suorana lähetyksenä osoitteessa live.sdp.fi. Lähetys alkaa noin kello 10.30

Lisäksi Kalevi Sorsa säätiön -sivuilla voit seurata suorana lähetyksenä seuraavat seminaarit:

• 10.30-11.30 Forssasta 2000-luvulle: Työväenliikkeen pitkät kaaret
  • 11.45-13.00 Pohjoismainen malli Suomessa 2030
  • 14.00-16.00 Nordic Model – The Way Ahead

Lisäämme myös päivän aikana kuvia tapahtumasta Facebook-sivuillemme.

Katso tapahtuman koko ohjelma täältä.