Seuraa sote- ja kuntarakenneseminaarin suoraa nettilähetystä

Tänään lauantaina Helsingin työväentalolla järjestetään SDP:n SOTE- ja kuntarakenneseminaari.

Voit seurata seminaarin suoraa verkkolähetystä osoitteessa live.sdp.fi

OHJELMA:

12:00 Avaus: SDP:n puheenjohtaja, valtiovarainministeri Jutta Urpilainen

12:20 SOTE-koordinaatioryhmän esityksen esittely
– SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja, sote-koordinaatioryhmän varapuheenjohtaja Jouni Backman
– Kommentit: peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson ja asunto- ja viestintäministeri Krista Kiuru

12:45 Neljä kommenttipuheenvuoroa
– Aki Lindén, toimitusjohtaja, HUS
– Pekka Järvinen, Pirkanmaan sairaanhoitopiirin hallituksen jäsen
– Kari Nenonen, kaupunginjohtaja, Vantaa
– Tuula Haatainen, varatoimitusjohtaja, Kuntaliitto

Seminaari loppuu noin kello 14.00.