Seuraa SAMAK:n kokouksen suoraa lähetystä

Kädet - Kansalaispaneeli

Pohjoismaisen Työväenliikkeen yhteistyökomitea SAMAK:n kongressi järjestetään Arlandassa Ruotsissa 5.-6. helmikuuta 2018.

Kokouksessa SAMAK:in puheenjohtajaksi valitaan SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne.

Kokous alkaa maanantaina noin klo 13 ja kokousta voi seurata suorana verkkolähetyksenä (linkki lähetykseen alla).

Kokoukseen osallistuu 120 pohjoismaista sosialidemokraattista poliitikkoa ja ammattiyhdistysliikkeen edustajaa. Kokouksen pääteemana on pohjoismaisen hyvinvointivaltion tulevaisuus.

Suomesta kokoukseen osallistuvat muiden muassa SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, puoluesihteeri Antton Rönnholm ja SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta sekä kansanedustajia ja suomalaisen ay-liikkeen johtoa. Kokoukseen osallistuvat myös Ruotsin pääministeri Stefan Löfven, Tanskan Sosialidemokraattien puheenjohtaja Mette Fredriksen ja Norjan Jonas Gahr Støre.

Seuraa kokouksen suoraa lähetystä täällä

Kokouksen ohjelma ja aikataulu (paikallisessa ajassa)