SDP:n virtuaalinen vaalikiertue käynnistyi: ensimmäisenä vuorossa Espoo, Jyväskylä, Heinola ja Hollola

SDP Kuntavaalit 2021 Sanna Marin

SDP kiertää kuntia ja kaupunkeja virtuaalisesti seuraavan viiden viikon aikana. Tänään lauantaina 8.5. järjestetyn kuntavaalikampanjan avaustilaisuuden jälkeen kiertue vierailee Espoossa, Jyväskylässä, Heinolassa ja Hollolassa. Tapahtumat striimataan suorana SDP:n Facebook-sivujen kautta.

ESPOO KLO 12

Vierailijana SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Niina Malm

Tilaisuutta luotsaavat kunnallisjärjestön puheenjohtaja Mika Hentunen ja varapuheenjohtaja Kristiina Lindroos. Keskustelussa mukana ovat ehdokkaat Taru Salovaara, Martti Hellström, Helena Marttila ja Heini Saikkonen.

JYVÄSKYLÄ KLO 13

Vierailijana työministeri Tuula Haatainen

Mikä on palkansaajan etu, mitä kuuluu työelämälle? Sosialidemokraattiset kuntavaaliehdokkaat Marika Kalho-Naukkarinen, Anne Hämeenkorpi ja Katri Asp-Dalfidan keskustelevat ministerin kanssa työelämän teemoista. Tilaisuuden juontaa SDP:n kaupunginvaltuutettu Jarno Kemiläinen.

HEINOLA KLO 14

Vierailijana SDP:n varapuheenjohtaja, kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari

Sosiaali- ja terveyspalveluista keskustelemassa kaupunginhallituksen pj. Kirsi Lehtimäki ja sosiaali- ja terveyslautakunnan pj. Heimo Riutta. Juontajana valtuutettu Sami Salminen.

HOLLOLA KLO 15

Vierailijana SDP:n varapuheenjohtaja, kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari

Elinvoimasta keskustelemassa valtuutettu Erkki Arvila, kunnanhallituksen jäsen Toini Louekoski-Huttunen, elinvoimavaliokunnan pj. Miikka Lönnqvist, valtuuston pj. Jarkko Niemi ja ehdokas Lasse Peltonen. Juontajana valtuustoryhmän pj Kari Hyytiä.

Löydät seuraavat tapahtumat ja paikkakunnat täältä: https://sdp.fi/fi/vaalikiertue/