SDP:n viestintäsuunnittelijaksi Noora Eilola

SDP:n viestintäsuunnittelijaksi on valittu Noora Eilola. Eilola, 29, siirtyy tehtävään Demarinuorten viestintäsuunnittelijan paikalta ja aloittaa työtehtävässä 31.8.

– Aloitan uudessa pestissäni intoa täynnä, sillä on mahtavaa päästä osaksi SDP:n viestintätiimiä. Meillä on lukuisia hienoja asioita käynnissä aina uudesta Kansalaispaneelista Suomi 2030 -tulevaisuustyöhön. Odotankin jo vaalityötä, tulevaisuusvisiomme näkyväksi tuomista sekä yhteistyötä puolueen aktiivien kanssa, sanoo Eilola.

– Noora tuo mahtavan lisän SDP:n viestintätiimiin. Hänellä on kokemusta ja näkemystä vaikuttavasta poliittisesta viestinnästä erityisesti some- ja jäsenviestinnän puolelta. Nooran aikaisempi työkokemus antaa hyvän pohjan hypätä täysillä mukaan SDP:n eduskuntavaalikampanjan valmisteluun, kommentoi SDP:n viestintäpäällikkö Iida Vallin.

Lisätiedot:

Noora Eilola
SDP:n viestintäsuunnittelija (alk. 31.8.)

Iida Vallin
SDP:n viestintäpäällikkö