SDP:n viestintäpäälliköksi Iida Vallin

SDP:n viestintäpäälliköksi on valittu Iida Vallin. Vallin, 30, siirtyy tehtävään SDP:n viestintäsuunnittelijan paikalta ja aloittaa työssään välittömästi. Koulutukseltaan hän on yhteiskuntatieteiden maisteri.

– Aloitan innoissani uudessa tehtävässä. Meillä on parhaillaan käynnissä useita mielenkiintoisia uudistusprosesseja aina puoleen digitaalisesta kehitystyöstä lähtien. Myös SDP:n Suomi 2030 -tulevaisuustyö on täydessä vauhdissa ja minun tehtäväni huolehtia siitä, että sosialidemokraattien vaihtoehto näkyy ja kuuluu niin digitaalisilla alustoilla kuin perinteisessä printtimediassa. Tähän työhön tarvitaan tietysti mukaan puolueen mahtavia aktiiveja. Viestiä ei onneksi tässä joukossa tarvitse viedä yksin, sanoo Vallin.

– Some-maailmasta aloittanut Iida on kyennyt ottamaan vastuulleen koko ajan entistä suurempia kokonaisuuksia. Hänellä on harvinainen kyky erottaa strategisesti tärkeät viestit ja myös saada ne ulos reaaliajassa helposti lähestyttävässä muodossa. Minulle on henkilökohtaisesti hienoa myös, että henkilö johon olemme voineet luottaa tilanteessa kuin tilanteessa, saa entistä vastuullisempia tehtäviä tiimissämme, kommentoi SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

Lisätiedot:

Iida Vallin