SDP:n valtakunnallinen kampanjapäivä 16.3. – Tule mukaan!

Kuvituskuva - kampanjointia

SDP:n eduskunta- ja eurovaalien kampanjassa ehdokkaat ja tukiryhmät ovat jälleen valtakunnallisesti liikkeellä tulevana lauantaina.

Toimintapäivän tapahtumien lisäksi meille voi antaa palautetta myös SDP:n Kansalaispaneelin kautta.

Puoluejohto kiertää kampanjapäivänä:

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne vierailee yhdessä puoluevaltuuston puheenjohtajaSirpa Paateron kanssa Kouvolan Hansakeskuksessa klo 10 ja Lappeenrannan Iso-Kristiinassa klo 12.30.

SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm vierailee Tampereella Koskikeskuksen aukiolla klo 13.30.

SDP:n varapuheenjohtaja Sanna Marin on tavattavissa Tampereella Koskikeskuksen aukiolla klo 11-15.

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnari on tavattavissa Lahden torilla kello 11-13 ja Hämeenlinnassa kahvila Green Laurellissa (Raatihuoneenkatu 11) klo 15-16.

SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman on tavattavissa Tikkurilan kevätmarkkinoilla Uudella torilla klo 9.30-10.30.

SU 17.3.

SDP:n koko puoluejohto on tavattavissa sunnuntaina 17.3.2019 klo 11.00 Helsingin rautatieaseman Asema-Aukiolla yhdessä SDP:n eduskunta- ja eurovaaliehdokkaiden kanssa. Tarjolla makkaraa ja vegenakkeja!

ALAVUS, Veljekset Keskinen, Tuuri, klo 14-17, yleisötilaisuus, Mukana: Niina Kivinummi ja Matias Mäkynen

FORSSA, eduskuntavaaliehdokas Kaisa Lepolan Kahvilan avajaiset kello 10.00 alkaen (Hämeentie 5).

HAMINA, klo 18 alkaen, makkaraa ja kampanjointia, Mukana: Nina Peltonen
HAUKIPUDAS, Ravintola Pirtti, Päiväkahvit ja musiikkia, Mukana: Kaarina Torro

HELSINKI, Ovelta ovelle -kampanjointia, Mukana: Petteri Auvinen
HELSINKI, kampanjointia metroasemien läheisyydessä, klo 12 alkaen, Mukana: Tuula Haatainen
HELSINKI, Kolmen Sepän -aukio, klo 12-13, Mukana: Jenni Karjalainen
HELSINKI, Ovelta ovelle kampanjointia Koillis-Helsingissä, klo 11.30-13, Mukana: Sinikka Vepsä

HELSINKI, Herttoniemen metroasema, vaalimateriaalin jako, klo 12; Siilitie metroasema, vaalimateriaalin jako, klo 13; Myllypuron ostari, vaalimateriaalin jako ja klo 15 Mellunmäen metroasema, vaalimateriaalin jako, klo 14. Mukana: Eveliina Heinäluoma.
HELSINKI, Vuosaari, Mosaiikkitori klo 12-13 ruusujen jakoa; Laajasalon ostari klo 14 ruusujen ja materiaalin jakoa; Herttoniemi S marketin edusta klo 15, ruusujen ja materiaalin jakoa. Mukana: Anita Hellman.

HELSINKI, Pihlajamäen ostoskeskusessa klo 10:30 alkaen. Kahvitarjoilu, mukana: Tiina Rytky. Ovelta ovelle -kampanjointia, Pihlajisto, klo 13 alkaen, Mukana: Tiina Rytky, Jonne Juntura, Eurooppademarit – Tähti
HELSINKI, Laajasalon kauppakeskus Saari, klo 14, ruusujen jakoa, Mukana: Kaarin Taipale
HELSINKI, Herttoniemi, Hitsaajankatu 16, klo 15.30, ruusujen jakoa, Mukana: Kaarin Taipale

HÄMEENLINNA, Ovelta ovelle -kampanjointia, Mukana: Ville Skinnari, Alettin Basboga ja Ruotsin SDP:stä Pyry Niemi
HÄMEENLINNA, Green Laurell, klo 15-16, yleisötilaisuus, Mukana: Ville Skinnari, Alettin Basboga ja Ruotsin SDP:stä Pyry Niemi
HÄMEENLINNA, HTY:n toimitilassa (Raatihuoneenkatu 20) vaalitilaisuudessa mukana eduskuntavaaliehdokkaat Tarja Filatov ja Johannes Koskinen.

HYVINKÄÄ, Hyvinkään keilahalli, Kauppalankatu 7, klo 18-19, eduskuntavaalikeilaus, Mukana: Jussi Kukkola

INSTAGRAM, Demarinuorten Instagram storypäivä – nuorin ehdokas, Mukana: Emma Kivikangas

JOENSUU, Areena, klo 13-15, Suurmarkkinat, Mukana: Merja Mäkisalo-Ropponen
JYVÄSKYLÄ, Kauppakeskus Seppä, klo 11-17, ilmapalloja ja kasvomaalausta, Mukana: ehdokkaita
JYVÄSKYLÄ, Vaajakosken kohinat, toritilaisuus klo 10-12; kauppakeskus Seppä klo 12-16, yleistä kahvittelua. Mukana: Jani Kokko
KAJAANI, Raatihuoneen tori, klo 11-13. Mukana: Raimo Piirainen ja Tiina Heikkinen.

KARJAA, Karjaan kävelykadulla klo 11-12:30; Ovelta ovelle -kampanjointia, lähtö ABC Karjaa, klo 13 alkaen, Mukana: FSD ja Johan Kvarnström
KARSTULA, Karstulan tori, klo 11-13, Mukana: ehdokkaita
KIRKKONUMMI, Kirkkonummen Prisma, 14.30-18, makkaraa ja kampanjointia, Mukana: ehdokkaita
KOKEMÄKI, K-Supermarket Teljäntori, makkaraa ja poniajelua, Mukana: ehdokkaita

KOKKOLA, Kokkolan kävelykatu, klo 10-12, yleisötilaisuus, Mukana: Ari Huuki, Petri Partanen ja Jutta Urpilainen
KOKKOLA, Kokkolan Työväentalo, klo 16 alkaen, Jutta Urpilaisen vaalistartti, Mukana: Jutta Urpilainen ja Lauri Ihalainen.
KOUVOLA, Hansakeskus, klo 10, Mukana: Antti Rinne ja ehdokkaita
KOUVOLA, Manski, klo 12-15, makkaraa ja kampanjointia, Mukana: Paula Werning

KUOPIO, Kuopion tori, klo 10-13, vaalirekkakiertue, Mukana: ehdokkaita
KUOPIO, K-Citymarket Päiväranta, klo 13-14.30 vaalirekkakiertue, Mukana: ehdokkaita
KURIKKA, Kurikan vaalitupa, klo 12-14, yleisötilaisuus, Mukana: Ville Korpinen

LAHTI, Lahden torilla kello 11.00-13.00, Suomi, Ruotsi ja Eurooppa – tehdään yhdessä -tilaisuus. Mukana Ruotsalainen kansanedustaja Pyry Niemi, SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnari ja eurovaaliehdokas Alettin Basboga. Tarjolla jauhelihakeittoa ja kahvia.
LAHTI, Mariankadun Sinuhe – kahvilassa keskustelu klo 12.30, mukana kansanedustaja Erkki Tuomioja.

LAPPEENRANTA, Iso-Kristiina, klo 12.30, Mukana: Antti Rinne ja ehdokkaita
MERIKARVIA, Merikarvian S-Market, klo 11-13, makkaraa ja kampanjointia, Mukana: Marika Uimaluoto

MIKKELI Mikkelin Prisma, klo 12, Sadun Grilli ja Hot dog -tarjoilu, Mukana: Satu Taavitsainen
MUHOS, K-Market, klo 10-11, Mukana: Asko Alasalmi ja Jari Männikö
NURMIJÄRVI, Rajamäen K-Supermarket, klo 12-13.30, hernekeittoa, Mukana: Maila Tikkanen, Harri Lepolahti ja Anne Karjalainen
NÄRPIÖ, Halpa-Halli, Tegelbruksvägen 10, klo 11-14, kahvitarjoilu, Mukana: Kari Häggblom

ORIMATTILA, kahvila Marengissa (Erkonkatu 16) kello 14.15 alken keskustelutilaisuus, mukana kansanedustaja Erkki Tuomioja

OULU Nallikari, Talvikylä, Mukana: Oululaisia ehdokkaita
OULU, Limingantullin Prisma, klo 12-14, makkaraa ja keskustelua, Mukana: Asko Alasalmi ja Jari Männikkö
PIETARSAARI, FIIKA Cafe, Isokatu 13, klo 14-15, kahvitarjoilu, Mukana: Terhi Leivo-Holmqvist, Jutta Urpilainen, Lauri Ihalainen ja muita ehdokkaita
PORI Kauppakeskus Puuvilla, klo 15-17, Mukana: Antti Vuolanne
PORVOO, Lundin aukio, klo 12-13, Mukana: Säde Tahvanainen
RAASEPORI, Tammisaaren tori klo 8-10:30. Mukana: Johan Kvarnström

RAUMA, Jonnela, klo 12 alkaen, makkaraa, lettuja, kasvomaalausta ja lasten hiihtokilpailut, Mukana: ehdokkaita

RIIHIMÄKI, Eduskuntavaaliehdokas Miia Nahkurin muutoskahvit kello 12.00! Miia on tavattavissa Cafe Nahkuri- vaalikahvilalla (Hämeenkatu 24, Riihimäki).

ROVANIEMI, Lordin aukio, klo 11-13, Mukana: Lapin vaalipiirin ehdokkaita
ROVANIEMI, Sampoaukio, klo 11-13, Mukana: Mikkel Näkkäläjärvi
ROVANIEMI, Pohjanhovi, klo 16-18, yleisötilaisuus, Mukana: Mikkel Näkkäläjärvi
ROVANIEMI, Ovelta ovelle -kampanjointia, klo 16 alkaen, Mukana: Maria-Riitta Mällinen