Tule mukaan SDP:n vaalivalvojaisiin!

Tule jännittämään kanssamme vaali-illan tulosta vaalipäivänä 14.4. ravintola Virgin Oiliin (Mannerheimintie 5, Helsinki)!

Toivotamme kaikki jäsenet ja kannattajat tervetulleiksi SDP:n vaalivalvojaisiin. Illan aikana seurataan yhdessä tuloksia. Ohjelmassa on kommentteja ja haastatteluja sekä tietenkin puolueen puheenjohtajan Antti Rinteen puhe.

Vaali-ilta alkaa klo 18.00. Hyvässä seurassa iltaa on mahdollista jatkaa aina klo 02 asti.

VAALIVALVOJAISET OVAT NYT TÄYNNÄ! Vaalivalvojaisiin on ilmoittauduttava ennakkoon. Ilmoittautumiset otetaan vastaan tällä lomakkeella. VAALIVALVOJAISET OVAT NYT TÄYNNÄ!

Ilmoittautua voi myös puhelimitse 050 371 5499 / Lyyli Raatikainen

Tila on esteetön.