SDP:n Tulevaisuusfoorumi – mukana pääministerit Rinne ja Löfven

Viime vuonna järjestetty Tulevaisuusfoorumi saa jatkoa, kun tulevana viikonloppuna 180 osallistujaa kokoontuu Helsinkiin pohtimaan tulevaisuuden keskeisiä muutoshaasteita.

Foorumi kokoaa yhteen SDP:n työryhmien jäsenet sekä kansalaisjärjestöjen ja muiden eri alojen asiantuntijat, jotka sparraavat viikonlopun aikana työryhmien työtä ja SDP:n ohjelmatyön valmistelua.

Tulevaisuusfoorumin avajaistilaisuus järjestetään lauantaina 5.10. klo 12.30–14.30, ja se striimataan suorana SDP:n Facebook-sivuilla.

Avaustilaisuuden ohjelma la 5.10.:

Klo 12.30 Tulevaisuusfoorumin avaus, puoluesihteeri Antton Rönnholm

Klo 12.45 Kestävä kehitys – kolme näkökulmaa, kolme sukupolvea:
Liisa Jaakonsaari, Sirpa Paatero ja Elisa Gebhard

Klo 13.30 Pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuus, pääministeri Antti Rinne ja Ruotsin pääministeri Stefan Löfven, keskustelun juontaa Antton Rönnholm.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä TSL:n kanssa.