SDP:n Tulevaisuusfoorumi 5.–6.10.

SDP on tehnyt Suomi 2030 -tulevaisuustyötä reilut kaksi vuotta. Tulevaisuustyössämme lähes 30 työryhmää ja noin 450 puolueen asiantuntijaa ovat yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa pohtineet sosialidemokraattien ratkaisuja tulevaisuuden keskeisiin muutoshaasteisiin. Tämän työn tuloksena syntyi puolueen vaaliohjelma, Tulevaisuuslinja, minkä sisältö näkyy nyt vahvasti pääministeri Rinteen hallituksen ohjelmassa.

Viime vuoden Tulevaisuusfoorumi saa nyt jatkoa, kun tulevana viikonloppuna 180 osallistujaa kokoontuu Helsinkiin pohtimaan tulevaisuuden keskeisiä muutoshaasteita.

Foorumi kokoaa yhteen SDP:n työryhmien jäsenet sekä kansalaisjärjestöjen ja muiden eri alojen asiantuntijat, jotka sparraavat viikonlopun aikana työryhmien työtä ja SDP:n ohjelmatyön valmistelua.

Tulevaisuusfoorumin avajaistilaisuus järjestetään lauantaina 5.10. klo 12.30–14.30, ja se striimataan suorana SDP:n Facebook-sivuilla. Avajaisistilaisuudessa ovat puhumassa muun muassa SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Antti Rinne, puoluesihteeri Antton Rönnholm ja ministeri Sirpa Paatero.

Jos sinulla on kysyttävää Tulevaisuusfoorumista, ota yhteys SDP:n poliittinen koordinaattori Tuula Lampiseen (tuula.lampinen@sdp.fi, puh. 09 4789 8209).

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä TSL:n kanssa.