SDP:n tavoitteena miljoona kohtaamista eduskuntavaaleissa

SDP on asettanut tavoitteeksi kohdata miljoona suomalaista ennen kevään eduskuntavaaleja. SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm korostaa, että tällaisessa ajassa on erityisen tärkeää kohdata suomalaisia ja kuulla heidän ajatuksiaan.

Viime eduskuntavaaleissa SDP tarjosi suomalaisille suunnan kohti inhimillisempää, tasa-arvoisempaa ja reilumpaa Suomea. Suomea, jossa huomenna on paremmin kuin tänään. Tulevalle vaalikaudelle SDP asettaa uudet tavoitteet ja tarjoaa suomalaisille selkeän näkymän 2030-luvulle.

”Haluamme kertoa avoimesti, mikä on SDP:n vaihtoehto ja miten varmistamme, että Suomi ja suomalaiset pärjäävät myös tulevina vuosina”, toteaa Rönnholm.

SDP:lle on tärkeää, että jokaisella suomalaisella on mahdollisuus kertoa omat ajatuksensa, antaa risuja ja ruusuja.

”Tulemme koputtamaan suomalaisten oville, soitamme puheluita sekä tapaamme ihmisiä eri puolilla Suomea ja kysymme, miten heillä menee”, kertoo puoluesihteeri Rönnholm.