SDP:n puoluevaltuuston jäsenet valittu

SDP:n 44. puoluekokous on valinnut puoluevaltuuston jäsenet kaudelle 2014-2017. Puoluevaltuusto on puoluekokousten välillä korkein päättävä elin.

Helsingin piirin varsinaiset puoluevaltuuston jäsenet ovat Ville Jalovaara, Timo Kontio, Jape Lovén, Irma Marttila ja Nasima Razmyar. Varajäseniksi valittiin Miia Järvi, Juha Jaatinen, Päivi Niemi-Laine, Antti Koskela ja Sari Kokko.

Uudenmaan piirin varsinaiset jäsenet ovat Jaakko Jalonen, Anne Karjalainen, Ari Kolehmainen, Sirkka-Liisa Kähärä, Eemeli Peltonen, Joona Räsänen ja Tipsu Sollasvaara. Varajäseniksi valittiin Tarja Eklund, Soile Gustafsson, Harri Waltari, Liljan-Kukka Runolinna, Olli Helminen, Susanna Bruun ja Ilppo Alatalo.

Varsinais-Suomen piirin varsinaiset jäsenet ovat Toni Eklund, Tuula Hällfors-Laaksonen, Petra Peltonen, Janne Sjölund ja Matti Varajärvi. Varajäseniksi valittiin Jukka Siren, Merja Roos, Pertti Pokki, Riitta Lehtinen ja Nelli Baran.

Satakunnan piirin varsinaiset jäsenet ovat Katri Kujanpää, Rainer Lehti, Tommi Raunela, Tarja Terho-Sjöblom ja Pirjo-Riitta Tuomela. Varajäseniksi valittiin Johanna Mattila, Voitto Raita-aho, Petteri Lahti, Harri Kivenmaa ja Ilona Sjöman.

Hämeen piirin varsinaiset jäsenet ovat Kari Kaistinen, Kirsi Lehtimäki, Miikka Lönnqvist, Reijo Löytynoja ja Kaija-Leena Niemi. Varajäseniksi valittiin Kari Hyytiä, Ismo Ojansuu, Pirjo Sandelius, Maire Lähteenmäki ja Sari Myllykangas.

Pirkanmaan piirin varsinaiset jäsenet ovat Aila Dündar-Järvinen, Ilmari Nurminen, Tuula Petäkoski-Hult, Matti Päivärinta, Sari Pulla ja Esko Vatanen. Varajäseniksi valittiin Jyrki Uotila, Kai Lindroos, Paula Virolainen, Taru Tolvanen, Ari Wigelius ja Ida Viitaniemi.

Kaakkois-Suomen piirin varsinaiset jäsenet ovat Teppo Järnstedt, Kaija Kollanus, Niina Malm, Timo Nyberg, Nina Peltonen, Henna Purtilo, Teemu Hirvonen ja Mikko Valtonen. Varajäseniksi valittiin Päivi Mäenpää, Anu Paalanen, Tiina Montonen, Eemeli Lehtinen, Arto Seppälä, Ilkka Nokelainen, Kari Huovila ja Anne Tuoma.

Savo-Karjalan piirin varsinaiset jäsenet ovat Mia Hahtala, Timo Haverinen, Jouni Martiskin, Eveliina Reponen ja Jarkko Tuononen. Varajäseniksi valittiin Lauri Kähkönen, Mika Hentunen, Jorma Kukkonen, Erja Törönen ja Leena Nyyssönen.

Keski-Suomen piirin varsinaiset jäsenet ovat Jani Kokko, Noora Luukka, Riitta Mäkinen ja Piritta Rantanen. Varajäseniksi valittiin Jukka Hämäläinen, Kari Kiiskinen, Ahti Ruoppila ja Erkki Sivander.

Pohjanmaan piirin varsinaiset jäsenet ovat Joanna Juurakko, Kirsi Kandolin ja Matias Mäkynen. Varajäseniksi valittiin Rainer Smedman, Ulla Hellén ja Tytti Salonranta.

Oulun piirin varsinaiset jäsenet ovat Päivi Iivonen, Markku Oikarinen ja Mikko Salmi. Varajäseniksi valittiin Lauri Hietala, Risto Säkkinen ja Päivi Pesola.

Lapin piirin varsinaiset jäsenet ovat Valtteri Huhtamella ja Maria-Riitta Mällinen. Varajäseniksi valittiin Eino Meriläinen ja Anna Maria Jääskeläinen.

FSD:n varsinaiset jäsenet ovat Hildur Boldt ja Steven Frostdahl. Varajäseniksi valittiin Karita Blom ja Viveca Lahti