SDP:n puoluejohtoa ja ministereitä livelähetyksissä lauantaina 13.2.

Sanna Marin

SDP:n puoluejohtoa ja ministereitä voi lauantaina 13.2. tavata virtuaalisesti Facebook-livelähetyksissä SDP:n piirijärjestöjen sivuilla. Voit katsoa livelähetykset myös jälkikäteen!

Sanna Marin
Varsinais-Suomi

SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin vierailee lauantaina 13.2. Varsinais-Suomessa.

Päivän aikana Marin tutustuu Turun kaupunginkirjastoon ja osallistuu kirjaston Aamukahvit goes Facebook -livelähetykseen klo 11.45. Keskustelun aiheena on kirjaston yhteiskunnallinen merkitys, kirjaston tulevaisuus sekä kirjasto kansanvallan foorumina. Lopuksi luvassa on myös keskustelua kirjoista. Livelähetys on seurattavissa Turun kaupunginkirjaston Facebook-sivuilla.

Kirjastovierailun lisäksi Marin tapaa Turun kaupungin edustajia ajankohtaisten asioiden merkeissä.

Marin osallistuu klo 12.15 Demaristudioon yhdessä Turun SDP:n pormestariehdokkaan Aki Lindénin kanssa. Voit seurata lähetystä Turun SDP:n Facebook-sivuilta: https://fb.me/e/zwvuWqAx

Iltapäivällä Marin tutustuu uuteen Turun Kupittaan ammattikorkeakoulukampukseen. Vierailut järjestetään terveysturvallisesti.

Ville Skinnari

Facebook-haastattelu julkaistaan lauantaina 13.2. Satakunnan SDP:n sivulla: https://www.facebook.com/sdpsatakunta

Krista Kiuru

Facebook-livelähetys klo 13 Hämeen SDP:n sivuilla: https://www.facebook.com/HameenSosialidemokraatit