SDP:n puoluejohtoa ja ministereitä liikkeellä tulevana viikonloppuna – tule tervehtimään!

SDP tavattavissa

SDP:n puoluejohtoa ja kansanedustajia on liikkeellä lauantaina 19.3. Tuula Haatainen on tavattavissa Jyväskylän kävelykadulla perjantaina 18.3. Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan kanssamme ja kertomaan, mitä sinulla on sydämellä!

SDP:n puoluejohtoa ja ministereitä tavattavissa

Rovaniemi – SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin on tavattavissa lauantaina 19.3. Rovaniemellä.

• klo 16.00 Scandic Pohjanhovi, Ounas-kabinetti

Jyväskylä –  Työministeri Tuula Haatainen on tavattavissa perjantaina 18.3. Jyväskylässä.

• klo 12.40–13.10 SDP:n teltta Jyväskylän kävelykadulla (Kauppakatu 24)

Uusikaupunki – SDP:n varapuheenjohtaja Niina Malm on tavattavissa lauantaina 19.3. Uudessakaupungissa.

• klo 10.00–11.00 Uudenkaupungin tori

Seinäjoki ja Vaasa – Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka ja SDP:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen ovat tavattavissa lauantaina 19.3. Seinäjoella ja Vaasassa.

• klo 10.30 Seinäjoki, Kahvila-Konditoria Hanna ja Kerttu
  • klo 12.30 Vaasa, Pharmacy House Café & Bakery

Joensuu – SDP:n varapuheenjohtaja, kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari on tavattavissa lauantaina 19.3. Joensuussa.

• klo 14.00–15.00 Robert’s Coffee, Kauppakeskus Iso Myy

Turku – Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen vierailee lauantaina 19.3. Turussa.

Välkommen att lyssna på Europa- och ägarstyrningsminister Tytti Tuppurainens anförande med temat ”Vad händer i Europa?”. Evenemanget går på svenska.

• kl 14.00 Stora Auditoriet i ASA-huset, Åbo Akademi (Fänriksgatan 3 B)

Lahti – Turvallisuuspoliittinen tilaisuus

• klo 10.00 Lahden Sibeliustalo

Hämeen Sosialidemokraatit ry järjestää turvallisuuspoliittisen keskustelutilaisuuden.

Suomen turvallisuuspoliittiset vaihtoehdot -tilaisuudessa alustajana toimii Ulkopoliittisen instituutin johtaja Mika Aaltola. Keskusteluun puheenvuoroillaan osallistuvat myös kansanedustaja, eduskunnan puolustusvaliokunnan jäsen ja tiedusteluvaliokunnan puheenjohtaja Mika Kari sekä kansanedustaja ja ulkoasiainvaliokunnan jäsen Johannes Koskinen. Tilaisuudessa on mahdollisuus yleisökysymyksiin.