SDP:n puoluejohto liikkeellä viikonloppuna

logo ihmisistä

Lauantaina 23.3.2019

Antti Rinne Pohjois-Savossa

Klo 9.00-10.00 SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne tavattavissa Leppävirralla kunnantalolla. Tilaisuus on avoin kaikille.

Klo 10.15 Antti Rinne pitää poliittisen tilannekatsauksen Savo-Karjalan sosialidemokraatit ry:n piirikokouksessa Leppävirran kunnantalolla. Piirikokous on avoin median edustajille.

Klo 13 Antti Rinne tavattavissa kauppakeskus Sektorin vaalituvalla Kuopiossa.

Klo 12.30 Mediatilaisuus Antti Rinteelle Kuopiossa Kuopion Työväenyhdistyksen tiloissa (Puijonkatu 23 A, 4.krs, kauppakeskus Sektori).

Sanna Marin Helsingissä

Klo 12-13 SDP:n teltalla Kolmen Sepän patsaalla (Kolmensepänaukio)

Klo 13.30-14.30 Itäkeskuksen maalaismarkkinoilla, SDP:n teltalla (Kauppakartanonkatu 3)

Antti Lindtman Järvenpäässä

Klo 11.45-13.00 Järvenpään torilla SDP:n teltalla (Sibeliuksenkatu)

Ville Skinnari Hämeessä

Klo 10-11 Holman Prismalla (Johanneksenkatu 4, Lahti)

Klo 11-12 Kärkölän Aurinkotorilla (Kauppatie 2, Kärkölä)

Antton Rönnholm Pohjanmaalla

Klo 10.30-12.00 FSD ry piirikokous, Pedersöre

Klo 14.00-16.00 Pohjanmaan Sosialidemokraatit ry piirikokous, Lapua

Sirpa Paatero Keski-Suomessa

Tule tapaamaan SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paateroa ja keskisuomalaisia eduskuntavaaliehdokkaita!

Klo 10.00 Joutsa, Tori

Klo 13.00 Jyväskylä, Kävelykatu

Sunnuntaina 24.3.2019

Antti Lindtman Vantaalla

Klo 10-11 Korson markkinoilla (Urpiaisentie)

Antti Lindtman ja Sirpa Paatero Kotkassa

Klo 13-14 Yleisötapahtuma kauppakeskus Pasaatin kahvila Aschanissa. Mukana on myös kansanedustajaehdokkaita mm. Sami Virtanen.

Yleisötilaisuuden jälkeen Lindtman pitää poliittisen tilannekatsauksen sos.dem. kunnallisjärjestön edustajistolle kaupungintalolla.

Antton Rönnholm Turussa

Klo 10.00 SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm pitää poliittisen tilannekatsauksen Varsinais-Suomen sosialidemokraattien piirikokouksessa (Radisson Blu Marina, Linnankatu 31)

Klo 12.00 Vaalitilaisuus, Teatterisilta