SDP:n puheenjohtajaehdokkaat maakuntakiertueelle

sdp-pk-2017

SDP järjestää tammikuussa kiertueen puolueen puheenjohtajuutta tavoitteleville ehdokkaille. Kiertue käsittää 11 paikkakuntaa eri puolilla Suomea.

Kiertueen avaus tapahtui lauantaina 7.1. Kuopiossa ja Jyväskylässä. Keskiviikkona 11.1. oltiin Vaasassa. Videotallenteet Kuopion ja Vaasan sekä Joutsenon (14.1) tilaisuuksista on katsottavissa SDP:n Facebook-sivulla.

Muut paikkakunnat ovat:

• 18.1. Tampere, (klo 18.00 Työväentalo, Konsu-sali) Katso videotallenne täältä
  • 19.1. Turku (klo 18.00 kokouskeskus Maunon Ministeri-salissa. Tykistökatu 6, BioCityn pääovista sisään ja vasemmalle)
  • 21.1. Pori (klo 11-12.30 Kauppakeskus BePOP, Isolinnankatu 21)
  • 23.1. Oulu (klo 17.00-19.00 Kauppakeskus Valkea, Isokatu 25)
  • 24.1. Rovaniemi (klo 17, Sampokeskus)
  • 28.1. Hämeenlinna ( klo 14.30, Raatihuone, Raatihuoneenkatu 15)
  • 30.1. Helsinki (klo 17, Sanomatalon tori)

Tilaisuudet ovat yleisölle ja medialle avoimia.

SDP:n puoluekokous järjestetään 3.-5.2.2017 Lahden messukeskuksessa.