SDP:n poliittisen valmistelun päälliköksi Mikko Koskinen

SDP:n poliittisen valmistelun päälliköksi on valittu Mikko Koskinen (VTM). Koskinen on viimeksi työskennellyt Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK:n koulutuspäällikkönä sekä ministerin erityisavustajana. Koskinen aloittaa työssään 1.8.2017.

– Olen aina ollut kiinnostunut politiikan isoista kysymyksistä. Teknologinen kehitys muuttaa työelämää ja globaali talous muuttaa tulonjakoa. Menossa on teollisen vallankumouksen kaltainen murrosaika. Siinä missä edellinen murros synnytti kansainvälisen työväenliikkeen, uusi murros haastaa liikkeen uudistumaan. Tätä työtä olen innolla tekemässä poliittisen ja periaateohjelmatyön kautta, sanoo Koskinen.

– Mikon näkemyksellisyys koulutus- ja sivistyskysymyksissä ja työelämän asioissa on todella arvokasta ohjelmatyössämme. Hänellä on niin kokemusta kuin uusia näkemyksiä työryhmätyön ja poliittisen sekä periaateohjelmatyön organisointiin. Ennen kaikkea hänellä tarmoa viedä näitä prosesseja eteenpäin. Hän on reilu kaveri ja tulee olemaan mahtava lisä puoluetoimiston työyhteisöön, sanoo SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

Lisätiedot:

Mikko Koskinen