SDPn Paula Werningillä koronatartunta – ”Yhdessä vastuullisesti toimien saamme tämänkin tautihuipun ennen pitkää taittumaan”

SDPn kouvolalaisella kansanedustaja Paula Werningillä on todennäköisesti koronatartunta.

– Kahdesta rokotteesta huolimatta olen saanut positiivisen tuloksen koronan pikatestistä. Odottelen parhaillaan virallisen testin tulosta, mutta ennustan senkin näyttävän plussaa. Oloni on onneksi kaikin puolin hyvä ja olen oireeton. Kanssani viime päivinä olleille ihmisille on ilmoitettu tartunnastani.

– Osasin epäillä itselläni mahdollista tartuntaa, sillä osa perheenjäsenistäni saivat pikatestissä positiivisen tuloksen. Myös muu perhe on käynyt virallisessa testissä. Meille korona tuli siis koulun kautta, kuten niin moneen muuhunkin perheeseen viime aikoina.

– Olen nyt karanteenissa ja jatkan etätyöskentelyä kotoa käsin. Kiitos kaikista lämpimistä viesteistänne! Yhdessä vastuullisesti toimien saamme tämänkin tautihuipun ennen pitkää taittumaan.

Werning on 1. kauden kansanedustaja ja Kouvolan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja. Aiemmalta ammatiltaan hän on sairaanhoitaja.