SDP:n palvelusuunnittelijaksi on valittu Riikka Keskitalo

SDP:n palvelusuunnittelijaksi on valittu Riikka Keskitalo. Keskitalo on aiemmin toiminut vapaaehtoistoiminnan asiantuntijana Espoon kaupungin ja Espoon Järjestöjen yhteisön palveluksessa sekä koordinaattorina Helsinki Missiolla. Lisäksi Keskitalo on opiskellut palvelumuotoilua. Hän aloittaa työssään 12.8.2019.

– On mahtavaa päästä tekemään taustatyötä itselle rakkaan aatteen eteen. Haluan hallinnollisen puolen lisäksi päästä palvelemaan SDP:n jäseniä, tehdä oman osani jäsenmäärän kasvattamiseksi sekä saada vapaaehtoistoiminnan kukoistamaan, Keskitalo toteaa.

– Riikka tuntee puolueen järjestötyön ja hänellä on näkemyksellisyyttä puoluetoimiston tarjoamien palveluiden kehittämiseksi. Hänen työnkuvaansa kuuluu jäsenpalvelut ja niiden kehittäminen. Olen iloinen, että saamme Riikan mukaan järjestöosaston työhön, sanoo SDP:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen.