SDP:n Oulun piiri hakee toiminnanjohtajaa

logo ihmisistä

SDP:n Oulun Sosialidemokraattinen piiri hakee piiritoimistoon Ouluun:

TOIMINNANJOHTAJAA,

joka voimaannuttaa ihmiset osallistumaan ja koordinoi Oulun vaalipiirin alueella tehtävää puoluetyötä.

Sinulla on kokemusta tai näyttöjä järjestötyöstä. Kykenet itsenäiseen ja aloitteelliseen työskentelyyn, koordinoimaan vaalikampanjoita ja sinulla on viestintätaidot hallussa. Osaat innostaa ja motivoida ihmisiä.

Työsi alkaa marraskuussa tai sovitusti ja se on toistaiseksi voimassa oleva. Toimit piirihallituksen alaisuudessa. Palkka määräytyy JTL:n TES:n mukaan. Työ sisältää ilta-, viikonloppu- ja kotimaan matkatyötä. Oman auton käyttö on välttämätöntä.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Vapaaehtoistoiminnan kehittäminen ja kampanjoiden koordinointi
– Tapahtumien ja koulutusten suunnittelu ja toteutus
– Piirin hallinnon ja talouden hoito
– Poliittiset neuvottelut

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

– Soveltuva koulutus
– Kokemusta vapaaehtoistyön johtamisesta
– Uusien kampanjamuotojen ja medioiden hallinta
– Oulun vaalipiirin tuntemus
– Päämäärätietoista otetta yhdistettynä sosiaalisiin taitoihin

Hakemukset 21.9.2018 kello 16.00 mennessä. Haastattelut pidetään 6.10. Oulussa.

Ansioluettelon ja hakemuksen lisäksi toivomme lyhyttä ääni- tai videotallennetta, jossa kerrot minkä periaatteiden pohjalle ja miten käytännössä poliittinen järjestötyö tulisi tässä hetkessä järjestää.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen piirin puheenjohtaja Tanja Tiaiselle sähköpostitse (tanja.tiainen76@gmail.com). Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”toiminnanjohtaja”.

Lisätietoja tehtävästä antaa piirin puheenjohtaja Tanja Tiainen puhelimitse 050 543 2176 5.9. klo 12-16, 13.9. klo 12-16, 18.9. klo 10-13 tai varapuheenjohtaja Markku Oikarinen 0400 295 803