SDP:n ministereitä livelähetyksissä lauantaina 10.4.

SDP:n ministereitä voi lauantaina 10.4. tavata virtuaalisesti Facebook-livelähetyksissä SDP:n piirijärjestöjen sivuilla. Voit katsoa livelähetykset myös jälkikäteen!

Helsinki klo 11.00

Kaupungin ääniä -livessä vieraana työministeri Tuula Haatainen klo 11.00. Lähetyksen juontaa SDP Helsingin puheenjohtaja Anita Hellman. Seuraa lähetystä täällä.

Kotka klo 13.00

Kuntaministeri Sirpa Paatero ja Kotkan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Sami Virtanen keskustelevat lähestyvistä kuntavaaleista. Seuraa lähetystä täällä.

Turku klo 14.00

Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakkaa haastattelee Ministerin kyselytunti -lähetyksessä Turun SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Piia Elo. Seuraa lähetystä täällä.