SDP:n Kymen piiri hakee toiminnanjohtajaa

Kymen Sosialidemokraattinen Piiri ry. toimii Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueella,
siihen kuuluu 5 kunnallisjärjestöä ja 44 puolueosastoa 16 kunnassa.
Piirijärjestö vastaa sosialidemokraattisesta toiminnasta Kymen vaalipiirin alueella.

Etsimme palvelukseemme

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu mm.

• kehittää alueellisesta järjestötyötä, – vastata piirin hallinnosta, taloudesta sekä varainhankinnasta
  • valmistella piirihallitukselle järjestötyöhön ja poliittiseen toimintaan liittyvät asiat

sekä

• valmistella uuden vaalipiirin myötä yhdistyvän piirijärjestön syntyä, – valmistella piiritoimiston muuttoa Kotkasta Kouvolaan

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää

• Hakijalta SDP:n jäsenyyttä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, neuvottelutaitoa, yhteistyökykyä ja valmiutta epäsäännöllisiin työaikoihin sekä järjestötoiminnan hyvää tuntemusta

Työsopimus laaditaan toistaiseksi voimassa olevaksi.

Valittavalta henkilöltä edellytämme lisäksi asianmukaista atk-osaamista ja oman auton käyttöä. Arvostamme yhteiskunnallista koulutusta sekä kielitaitoa.

Tehtävästä maksetaan Järjestötoimitsijainliiton työehtosopimuksen mukaista palkkaa.

Hakemukset pyydetään toimittamaan pe 13.07.-12 klo 16.00 mennessä osoitteella:
Kymen Sosialidemokraattinen Piiri ry, Piirihallitus/Tuomas Valtonen,
Mustanojankuja 3 B 39, 45700 Kuusankoski tai sähköisesti ttj_valtonen(ät)hotmail.com

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Tuomas Valtonen p. 0400 282 710
ttj_valtonen(ät)hotmail.com