SDP:n kampanjalauantait käynnistyvät

SDP kampanjalauantaitilaisuudet käynnistävät ensi lauantaina 29.9. SDP:n kuntavaalityön kolmannen vaiheen. Aikaisemmat vaalityönvaiheet eli kevään rekrykiertue ja SDP:n jäätelökesä toivat odotetun lopputuloksen: SDP pääsi kuntavaaleissa asettamaansa 7000 ehdokkaan tavoitteeseen. Ehdokkaista 40,43 prosenttia on naisia, mikä myös vastaa tavoitetta.

SDP:n kuntavaalikampanjan kolmannessa vaiheessa puolue järjestää joka lauantai teemallisia tilaisuuksia. Kullakin viikolla nostetaan esille yksi konkreettinen teko, jonka puolue ottaa esille seuraavalla valtuustokaudella. Ensimmäisen kampanjalauantain teko on vanhuspalvelulain vieminen paperilta käytäntöön.

Tietoja kampanjalauantaitapahtumista löytyy osoitteesta http://www.sdp.fi/fi/tapahtumat .