Sdp:n järjestöpäälliköksi Jenny Suominen

SDP:n järjestöpäälliköksi on valittu Jenny Suominen (YTM). Suominen, 37, on vuodesta 2009 toiminut Uudenmaan Sosialidemokraattien toiminnanjohtajana. Suominen aloittaa työssään 14.8.2017.

– Odotan innostuneena työn aloitusta uudistuneessa työyhteisössä. Haluan rakentaa sellaista puoluetta, joka antaa ihmisille merkityksen ja vaikuttamisen kokemuksia sekä yhteenkuuluvuuden ja aikaan saamisen tunteita. Ensimmäinen tavoitteemme on yhdessä piirien kanssa organisoida onnistuneet kampanjat tuleviin vaaleihin sekä luoda toimivat yhteydet erityisesti paikallispolitiikassa vaikuttaviin ihmisiin.

– Jenny tuntee puolueen järjestötyön perin pohjin niin kunta-kuin piiritasolla. Hänellä on  kokemusta, mutta selkeästi myös ajatuksia kehittää uusia osallistumisen muotoja. Jennyn matka Uudenmaan toimistolta on vain pari askelta uuteen työtilaan, mutta tulevaisuudessa hänen työsarkaansa kuuluu arvokkaan vapaaehtoistyön motivointi koko sosialidemokraattisessa liikkeessä, sanoo SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.