SDP:n eurovaalien kampanjakoordinaattoriksi Jutta Kaskimäki

SDP:n eurovaalien kampanjakoordinaattoriksi on valittu Jutta Kaskimäki. Kaskimäki on aiemmin toiminut lainsäädäntösihteerinä ulkoministeriössä. Kaskimäki koordinoi eurovaalien tapahtumia ja eurovaaliehdokkaiden kiertuetta. Hän aloittaa tehtävässään välittömästi.

-On mahtavaa päästä tekemään SDP:n eurovaalikampanjaa ja odotan vaalityötä innolla. Puoluetoimistolla on joukko omistautuneita ja intohimoisia ihmisiä, joiden kanssa on ilo päästä tekemään töitä ja viedä SDP:tä kohti eurovaalivoittoa, sanoo Kaskimäki.

-Jutta tuo mahtavan lisän SDP:n tiimiin. Hänellä on osaamista ja näkemystä koordinoida eurovaalien kampanjatyötä. Jutassa on myös juuri sellaista eurooppahenkisyyttä, jota eurovaalien menestyksellinen tekeminen vaatii, kommentoi järjestöpäällikkö Jenny Suominen.

Lisätiedot:
Jutta Kaskimäki