SDP:n eurovaalien kampanja-avaukset Eurooppapäivänä 9.5.

Tule avaamaan yhdessä SDP:n eurovaalikampanja Eurooppapäivänä 9.5. mainiosta seurasta ja erinomaisesta ohjelmasta nauttien. Samalla on erinomainen mahdollisuus päästä jututtamaan loistavia ehdokkaitamme.

Tilaisuuksia järjestetään Helsingissä, Turussa, Tampereella, Kuopiossa, Jyväskylässä sekä Oulussa. Lämpimästi tervetuloa!

Facebook-tapahtumiin pääset klikkaamalla paikkakunnan nimeä:

Helsinki:
Rautatientorilla kello 17 alkaen. Tapahtuman juontajana toimii Maria Guzenina ja esiintymässä on Laura Sippola. Mukana on myös SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne! Paikalla ovat eurovaaliehdokkaamme Eero Heinäluoma, Tomi Kontkanen, Helena Marttila, Sari Melkko, Mikkel Näkkäläjärvi, Pekka Shemeikka ja Kirsi-Kaisa Sinisalo.

Turku:
Radisson Blu Marina Palace Hotelissa
kello 17 alkaen. Tapahtuman juontajana toimii Aki Lindén ja esiintymässä on Unikanlare Quartet. Vieraana on Erik Bergkvist. Paikalla ovat eurovaaliehdokkaamme Antton Rönnholm, Husu Hussein ja Tuulia Pitkänen.
Osoite: Linnankatu 32

Tampere:
Koskikeskuksen aukiolla kello 12 alkaen. Tapahtuman juontajana toimii Ilmari Nurminen ja esiintymässä on näyttelijä Ahti Jokinen. Paikalla ovat eurovaaliehdokkaamme Kaisa Penny, Miapetra Kumpula-Natri, Husu Hussein, Helena Marttila ja Tuulia Pitkänen.
Osoite: Hatanpään valtatie 1

Kuopio:
Tilaisuus pidetään kello 12 alkaen Kuopion demarien vaalituvalla Kauppakeskus Sektorin 1. kerroksessa, sisäänkäynti Kirjastokadun puolelta. Tapahtuman juontajana toimii Riitta Myller ja esiintymässä on Pyykkipoika duo. Paikalla ovat eurovaaliehdokkaamme Irja Sokka, Satu Taavitsainen ja Jaana Ylitalo, joiden kanssa pääsemme käymään keskustelua. Kello 11.30 Kuopion torilla SDP:n teltalla kinkku-kasviskeittoa soppatykistä.

Jyväskylä:
Aalto-salissa kello 17 alkaen. Tapahtuman juontajana toimii Susanna Huovinen ja esiintymässä on Mimi ja Vilpertti. Paikalla ovat eurovaaliehdokkaamme Yannick Lahti ja Jaana Ylitalo.
Osoite: Kauppakatu 30

Oulu:
Voimala 1889:ssa kello 17.30 alkaen. Tilaisuuden avaussanat lausuu Oulun sos.dem. työväenyhdistyksen puheenjohtaja Liisa Komminaho. EU:sta ja nuorista meille kertoo erityisasiantuntija Mika Pietilä. Paikalla on eurovaaliehdokkaamme Tiina Heikkinen ja musiikista vastaa Vesa Nurminen.
Osoite: Kasarmintie 1