SDP:n ehdokastavoitteesta täynnä yli puolet

Sosialidemokraattien kuntavaalityö on lähtenyt hyvin käyntiin. Puolueella on nyt jo lähes 4000 (3815) ehdokassuostumusta.

– SDP:n väki on ollut liikkeellä ahkerasti ja myönteinen vire on antanut lisäpontta ehdokashankintaan. Tavoitteemme saada 7000 ehdokasta näyttää toteutuvan hyvin, toteaa puoluesihteeri Reijo Paananen.

– Suuri merkitys ehdokashankinnassa on ollut puolueen keväällä järjestämällä rekrytointikiertueella, jossa käytiin Suomen jokaisessa kunnassa. Ehdokkaiden hankinta kunnissa jatkuu ja vielä ennen juhannusta otetaan kesäkiri. SDP:n jäätelökesätilaisuudet antavat meille loistavat mahdollisuuden lähestyä kansalaisia myös ehdokkaaksi kysymisen mielessä.