SDP:n eduskuntaryhmä valitsi uudet varapuheenjohtajat ja ehdokkaan tiedusteluvaliokunnan puheenjohtajaksi

Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä on valinnut uudet varapuheenjohtajat perustuslakivaliokunnan puheenjohtajaksi siirtyneen Johanna Ojala-Niemelän ja liikenne- ja viestintävaliokunnan puheenjohtajaksi siirtyneen Suna Kymäläisen tilalle.

Eduskuntaryhmän ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin kolmannen kauden kansanedustaja Kristiina Salonen Raumalta.

Eduskuntaryhmän toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin toisen kauden kansanedustaja Ilmari Nurminen Pirkanmaalta.

Eduskuntaryhmä päätti esittää tiedusteluvaliokunnan puheenjohtajaksi kansanedustaja Mika Karia. Kari on kolmannen kauden kansanedustaja Lahdesta. Hän on aikaisemmin toiminut mm. puolustusvaliokunnan varapuheenjohtajana.

Lisäksi valiokuntaan esitetään varsinaiseksi jäseneksi Tarja Filatovia ja varajäseneksi eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmania.