SDP:llä laaja henkilögalleria vaalimainoksissa

Sosialidemokraattien televisiomainoksissa esiintyy monipuolinen joukko SDP:n eturivin poliitikkoja. Laajaan henkilögalleriaan kuuluvat Antti Rinne, Jutta Urpilainen, Eero Heinäluoma, Lauri Ihalainen, Sanna Marin, Tarja Filatov, Sirpa Paatero, Antti Lindtman, Krista Kiuru ja Erkki Tuomioja.

Televisiomainokset pohjautuvat SDP:n vahvoihin arvoihin työ, tasa-arvo, turvallisuus.Mainoksissa puhutaan lisäksi mm. oikeudenmukaisuudesta, rohkeudesta sekä kohtuudesta

Televisiomainosten lisäksi puolue on tehnyt jokaisesta mainoksesta pitemmän vaalivideon, joissa syvennetään ja avataan laajemmin mainoksissa olevia teemoja sekä niillä esiintyvien politikkojen ajattelua.

SDP:n televisiomainokset ja vaalivideot löytyvät SDP:n vaalisivuilta sekä Youtuben  demariTV:stä.