SDP uusi verkkosivunsa

Sosialidemokraattinen puolue on avannut uudet verkkosivut. Osoitteesta sdp.fi löytyy kootusti tietoa puolueen ja sen eduskuntaryhmän toiminnasta.

SDP tarjoaa sivustolla mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa puolueen toimintaan.

Sivustolla voi muun muassa liittyä puolueen jäseneksi, antaa palautetta, liittyä postituslistalle ja esittää idean.

Puoluetoimisto käsittelee palvelun kautta tulleet ideat. Niitä aiotaan lähettää myös puolueen työryhmien pohdittavaksi.

Puheenjohtaja Jutta Urpilaisen omat verkkosivut on yhdistetty puolueen verkkopalveluun.

– Uudet sivut ovat osa SDP:n verkkovaikuttamisen kehittämistä. Aktivoimme ja koulutamme myös alue- ja paikallisjärjestömme käyttämään enemmän verkkoviestintää. Toivottavasti uusitun palvelun avulla toimintaamme on vaivattomampi seurata
ja meitä demareita helpompi lähestyä, Urpilainen sanoo.

Uusittu nettisivusto esiteltiin SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokouksessa Kuopiossa 2. syyskuuta.

Tervetuloa uusille sivuillemme!

Sivuja muokataan ja täydennetään vielä. Pahoittelemme sivuilla mahdollisesti esiintyviä puutteita ja toimintahäiriöitä.

Lue lisää evästekäytännöistämme
Muokkaa evästeasetuksia