SDP suurin Osuuskunta Tradeka-yhtymän -vaaleissa

Sosialidemokraatit olivat suurin ryhmä Osuuskunta tradekayhtymän -vaaleissa. SDP:n edustajat saivat 55,7 prosenttia äänistä ja 67 edustajiston 110 paikasta. Toiseksi suurimman ryhmittymän Osuuskunnassa muodostaa Vasemmistoliitto, joka sai 34,4 prosenttia äänistä ja 39 paikkaa. Muista ryhmistä SKP:n kannatus oli 5,9 prosenttia, 3 paikkaa ja Keskustan 2,6 prosenttia, 1 paikka. Muiden ryhmien kannatus ei riittänyt edustajistopaikkaan.

Vaalissa annettiin yhteensä yli 115 000 ääntä ja vaalien äänestysprosentiksi muodostui 39,5 prosenttia.

Vaalin tulos on kokonaisuudessaan nähtävissä Osuuskunta tradekayhtymän www-sivuilla osoitteessa www.tradeka-yhtyma.fi.