SDP kampanjoi turvatun vanhuuden puolesta viikonloppuna

SDP kampanjoi ensi lauantaina 12. helmikuuta maanlaajuisesti turvatun vanhuuden puolesta. Viikonlopun aikana sosialidemokraatit kuuntelevat kansalaisten ideoita ja ajatuksia, miten suomalaisten vanhusten palveluita ja asemaa tulisi parantaa. Tilaisuuksia on yhteensä 30.

SDP:n turvattu vanhuus -kampanjaviikonloppu on osa SDP:n viime syksynä käynnistettyä kampanjalauantaisarjaa. Edelliset kampanjalauantait on järjestetty syyskuussa teemalla ”Nuorille töitä – nuorisotyöttömyydelle nollatoleranssi” ja lokakuussa teemalla ”verot maksukyvyn mukaan” sekä joulukuussa teemalla ”ei eläkeiän nostolle! – parempaa työelämää” ja tammikuussa ”parempaa perusturvaa”.