SDP kampanjoi eläkkeiden ja paremman työn puolesta

SDP kampanjoi ensi lauantaina maanlaajuisesti eläkkeiden ja paremman työn puolesta. Viikonlopun aikana sosialidemokraatit kuuntelevat kansalaisten ideoita ja ajatuksia siitä, miten suomalaista työelämää tulisi parantaa, jotta ihmiset jaksaisivat töissä nykyistä pidempään.

SDP:n ”Ei eläkeiän nostolle – parempaa työelämää” -kampanjaviikonloppu on osa SDP:n kampanjalauantaisarjaa. Edelliset kampanjalauantait on järjestetty syyskuussa teemalla ”Nuorille töitä – nuorisotyöttömyydelle nollatoleranssi” ja lokakuussa teemalla ”Verot maksukyvyn mukaan”. Yhteensä kampanjalauantaitilaisuuksia on 20 tulevana viikonloppuna eri puolilla Suomea.

Alla on lista viikonlopun tapahtumista. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita kaikkiin viikonlopun tapahtumiin.

Katso paikkakunnat ja tapahtumatiedot täältä