SDP julkaisi uuden Kansalaispaneeli-mobiilisovelluksen

16.7.2018

SDP julkaisi tänään SuomiAreenassa uuden Kansalaispaneeli-mobiilisovelluksen.

– SDP:n Kansalaispaneeli on perustettu vuonna 2014 ja se on aikaisemmin toiminut sähköpostikyselyiden kautta. Tänään julkaistu uusi Kansalaispaneeli -mobiilisovellus tekee osallistumisesta entistä vaivattomampaa ja nopeampaa. SDP:n Kansalaispaneelissa osallistuja pääsee kertomaan mielipiteensä kiinnostaviin ja ajankohtaisiin kysymyksiin ja saa tietoa SDP:n politiikasta. Puolue hyödyntää paneelin kautta saatuja tuloksia kantojensa muodostamisessa. Luvassa on tiukan asian lisäksi myös kevyempää sisältöä, lupaa SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

SDP:n Kansalaispaneeliin voi liittyä kuka tahansa politiikasta ja vaikuttamisesta kiinnostunut. Mobiilisovellus on saatavilla tällä hetkellä iOS ja Anroid -käyttöjärjestelmille, selainversio uudesta Kansalaispaneelista on tulossa myöhemmin.

– Aiomme hyödyntää uutta Kansalaispaneelia työssämme monella eri tavalla. Esimerkiksi SDP:n työryhmät voivat kysellä paneelin jäseniltä mielipiteitä työn alla oleviin ohjelmiin ja linjauksiin. Sovelluksen kautta puolue voi tiedottaa ajankohtaisista aiheista ja kohdentaa osallistujille relevanttia lisätietoa heidän vastaustensa perusteella. Kansalaispaneeli mahdollistaa myös SDP:n jäsenten palvelemisen entistä paremmin.

Uudistunut Kansalaispaneeli pääsee heti käyttöön SDP:n puoluepäivässä SuomiAreenassa.

– SDP esittelee tänään SuomiAreenassa kolme merkittävää tulevaisuusuudistusta. Kansalaispaneelin ensimmäisenä kysymyksenä onkin se, mikä näistä SuomiAreenassa esitellyistä uudistuksista on osallistujien mielestä kiireellisin ensi hallituskaudella toteutettava hanke, sanoo puoluesihteeri Rönnholm.

Jaa sosiaalisessa mediassa