SDP huolissaan postilaista

Itellan hallintoneuvoston demarit:

TYÖNTEKIJÄT EIVÄT VOI JOUTUA POSTILAIN MAKSUMIEHIKSI

– Hallintoneuvoston on ensi viikon kokouksessa käsiteltävä perusteellisesti Itellan henkilöstöön liittyvät postipalvelulain vaikutukset, vaativat hallintoneuvoston demarijäsenet Susanna Huovinen, Lauri Kähkönen ja Harry Wallin. He ovat tänään tehneet tästä esityksen hallintoneuvoston puheenjohtajalle Eero Lehdelle (kok.)

Demareiden mielestä on valitettavaa, että työntekijät ovat joutuneet ottamaan käyttöön työtaistelutoimet puolustaakseen työpaikkojaan.

– Nyt on tärkeää saada neuvottelutulos työehtosopimuksesta aikaiseksi, demarit edellyttävät.

Sosialidemokraatit vaativat jo edellisessä hallintoneuvoston kokouksessa, että postipalvelulakiin muodostetaan hallintoneuvoston kanta.