SDP hakee viestintäsuunnittelijaa

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

VIESTINTÄSUUNNITTELIJAA,

joka suunnittelee ja toteuttaa SDP:n poliittista viestintää. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen näköalapaikan Suomen pääministeripuolueen viestintätehtävissä, mukavan työyhteisön sekä merkityksellisen ja osaamisen kehittämiseen kannustavan työpaikan.

Olet etsimämme henkilö, jos:

Sinulla on näkemystä vaikuttavasta poliittisesta viestinnästä. Olet oma-aloitteinen, vastuullinen ja aina valmis oppimaan uutta. Pidät langat tiukasti käsissäsi etkä hätkähdä kiirettä.

Politiikka on intohimosi, työsi tai harrastuksesi, ja seuraat yhteiskunnallista keskustelua aktiivisesti. Kirjoitat sujuvasti ja virheettömästi erityyppisiä tekstejä. Olet hankkinut kokemusta monipuolisesta sisällöntuotannosta ja some-viestinnästä.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• SDP:n poliittista viestintää
  • Vaalikampanjoiden viestintää
  • Ehdokkaiden ja aktiivien kouluttamista
  • Tapahtumien järjestämistä

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Soveltuvaa koulutusta
  • Ruotsin ja englannin kielen taitoa
  • Puolueen ja politiikan tuntemusta
  • Esiintymistaitoa

Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Pyydämme toimittamaan ansioluettelon sekä hakemuksen palkkatoiveineen tehtävään torstaihin 17.6. mennessä. Liitäthän mukaan myös muutamia työnäytteitä aiemmista töistäsi.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen viestintäpäällikkö Iida Vallinille sähköpostitse (iida.vallin(at)sdp.fi). Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”viestintäsuunnittelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Iida Vallin puhelimitse (puh. 044 307 2281) 10.6. klo 16–18 ja 16.6. klo 15–16.