SDP hakee viestintäpäällikköä

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa suomalaisille tulevaisuusvision ja vaihtoehdon nykyiselle hallitukselle. Se aikoo voittaa kaikki seuraavat vaalit. Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

VIESTINTÄPÄÄLLIKKÖÄ,

joka suunnittelee ja koordinoi poliittista viestintää ja markkinointia puoluejohdon, puoluetoimiston viestintätiimin ja eduskuntaryhmän päivittäisviestinnän kanssa. Sinulla on ymmärrystä päätöksenteon prosesseista, mediasta ja markkinoinnista. Osaat kyseenalaistaa rakentavasti, valita oikeat kanavat oikeaan aikaan ja auttaa kääntämään politiikan kielen ihmisten kielelle.

Sinulla on kokemusta ja näyttöjä markkinointiviestinnän tai journalismin alalta. Toimit suoraan puoluesihteerin alaisuudessa ja johdat puoluetoimiston viestintätiimiä. Työsi alkaa mahdollisimman pian ja se on toistaiseksi voimassa oleva.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• Vaalikampanjoiden viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu
  • Strategisen viestinnän suunnittelu, johtaminen ja toteutuksen koordinointi
  • Markkinointiaineistojen ja esitysten laatiminen
  • Yhteistyö viestintä- ja mediatoimistojen kanssa ja teknisten toteutusten ja sovellusten kehittäminen
  • Viestintästrategian vieminen käytäntöön sekä esittely ja koulutus puolueen piiri- ja paikallisjärjestöissä sekä ehdokastapahtumissa
  • Tapahtuma- ja sidosryhmäviestinnän suunnittelu ja toimeenpano sekä toimittajapalveluista vastaaminen

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Soveltuva koulutus
  • Uusien kampanjamuotojen hallinta, ml. digitaaliset alustat
  • Vaalityön tuntemus; ehdokas- tai vaalipäällikkökokemus
  • Puolueen tuntemus
  • Esiintymistaito ja huumorintaju

Pyydämme toimittamaan hakemukset ja ansioluettelon tehtävään su 13.5.2018 mennessä.

Tarjoamme mukavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkan ja edut. Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen hallintopäällikkö Ville Wallinille sähköpostitse (ville.wallin@sdp.fi) tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”viestintäpäällikkö”.

Lisätietoja tehtävästä antaa puoluesihteeri Antton Rönnholm puhelimitse (puh. 040 506 7676) to 3.5. 10.30–12.30.