SDP hakee verkkoviestinnän asiantuntijaa

Uncategorized 11:38

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi.

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

Verkkoviestinnän asiantuntijaa,

joka vastaa puolueen verkkosivustojen ja digialustojen ylläpidosta, kehityksestä sekä käytön koordinaatiosta.

Toimit puolueen kotisivujen pääkäyttäjänä sekä vastaat digikehityshankkeista tehden yhteistyötä muiden viestintäasiantuntijoiden kanssa. Lisäksi vastuullesi kuuluu puolueen digimarkkinointiin liittyviä tehtäviä. Kokemus markkinoinnin automaation hyödyntämisestä viestinnässä katsotaan eduksi.

Kehitysjonojen ylläpito ja priorisointi on sinulle tuttua, ja sinulla on riittävää teknistä osaamista alustojamme koskevien päätösten arvioimiseksi. Arvostamme kokemusta verkkosivu-uudistusten läpiviennistä.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on visuaalista silmää ja osaat suunnitella käyttäjälähtöisiä verkkopalveluita. Löydät nopeasti toimivat ratkaisut laajojen asiakokonaisuuksien esittämiseen eri digialustoillamme.

Allekirjoitat SDP:n arvot ja seuraat yhteiskunnallista keskustelua aktiivisesti. Toivomme sinulta itsenäistä, oma-aloitteista ja kehittävää työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Verkkosivustojemme ylläpitoa ja kehitystä

– Digimarkkinointia ja hakukoneoptimointia

– Uusien digipalveluiden suunnittelua

– Yhteistyötä digitoimistojen kanssa

– Digitaalisten palveluidemme käytön koulutusta jäsenillemme

– Verkkoviestintään liittyvä konsultointia

Arvostamme:

– Projektinhallinnan taitoja

– Markkinointiautomaation järjestelmien ja prosessien tuntemusta

– Kokemusta julkaisujärjestelmistä (mm. WordPress)

– Google Adsin, Analyticsin sekä Tag Managerin hallintaa

Jos löysit itsesi yllä mainitusta tekstistä, laita hakemus tulemaan. Jos kiinnostaa, mutta hieman mietityttää ja kysyttävääkin on, ota yhteyttä viestintäpäällikkö Miia Järveen. Soittoajat 5.11 klo 13-15, 10.11. klo 13-15 ja 12.11. 12-13. Voit tiedustella tehtävästä myös sähköpostitse miia.jarvi@sdp.fi.

Hakuaika päättyy 16.11. Hakemukset Miian sähköpostiin.