SDP hakee verkkoviestinnän asiantuntijaa sekä IT-tukihenkilöä/striimaajaa

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi.

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

Verkkoviestinnän asiantuntijaa,

joka vastaa puolueen verkkosivustojen ja digialustojen ylläpidosta, kehityksestä sekä käytön koordinaatiosta.

Toimit puolueen kotisivujen pääkäyttäjänä sekä vastaat digikehityshankkeista tehden yhteistyötä muiden viestintäasiantuntijoiden kanssa. Lisäksi vastuullesi kuuluu puolueen digimarkkinointiin liittyviä tehtäviä. Kokemus markkinoinnin automaatiosta on edellytys.

Kehitysjonojen ylläpito ja priorisointi on sinulle tuttua, ja sinulla on riittävää teknistä osaamista alustojamme koskevien päätösten arvioimiseksi. Kirjainyhdistelmät SEO, GDPR ja API resonoivat rajapinnassasi.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on visuaalista silmää, osaat suunnitella käyttäjälähtöisiä verkkopalveluita ja konversio-optimointi on sinulle tuttua. Löydät nopeasti toimivat ratkaisut laajojen asiakokonaisuuksien esittämiseen eri digialustoillamme. Etua on myös kokemus verkkosivu-uudistusten läpiviennistä.

Allekirjoitat SDP:n arvot ja seuraat yhteiskunnallista keskustelua aktiivisesti. Edellytämme sinulta itsenäistä, oma-aloitteista ja kehittävää työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja markkinointiautomaation osaamisen lisäksi.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Verkkosivustojemme ylläpitoa ja kehitystä

– Digimarkkinointia ja hakukoneoptimointia

– Uusien digipalveluiden suunnittelua

– Yhteistyötä digitoimistojen kanssa
– Digitaalisten palveluidemme käytön koulutusta jäsenillemme

– Verkkoviestintään liittyvä konsultointia

Arvostamme:

– Ketterän projektinhallinnan menetelmien tuntemusta

– Markkinointiautomaation järjestelmien ja prosessien tuntemusta
– Kokemusta WordPress-julkaisujärjestelmästä

– Google Adsin, Analyticsin sekä Tag Managerin hallintaa

Mikäli avoinna oleva tehtävä herätti mielenkiintosi ja sinulla on kysymyksiä tehtävänkuvasta, niin ole yhteydessä SDP:n viestintäpäällikkö Miia Järveen, 044 3441 585, miia.jarvi@sdp.fi. Lisätietoja 15.10. asti joka päivä puhelinnumerosta 044 3441 585. Sähköpostikyselyihin vastataan 21.10. asti. Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa viimeistään 22.10.2021 klo 16:00 mennessä viestintäpäällikön sähköpostiin. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi. Kirjoita sähköpostiviestin aihekenttään ”Verkkoviestinnän asiantuntija”.

Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

IT-tukihenkilöä/striimaajaa,

joka antaa tukea puoluetoimiston ja SDP:n piirijärjestöjen laitteisiin ja sovelluksiin, tietojärjestelmiin sekä tietoliikenteeseen liittyvissä asioissa. Tunnet erityisen hyvin Microsoftin Office 365 -ympäristön ja osaat kehittää palvelukokonaisuuden käyttöä organisaatiossamme. Tämän lisäksi työtehtäviisi kuuluu puolueen erilaisten tapahtumien ja livelähetysten striimaus, josta toivomme aiempaa työssä hankittua, tai laajaa harrastuksissa hankittua, kokemusta ja näkemystä.

Työhösi kuuluu myös SDP:n eri organisaatiotasojen Internet-sivujen käytön tuki, joten arvostamme kokemusta WordPress-julkaisujärjestelmän käytöstä. Teet tiiviisti töitä yhdessä puolueen digitiimin kanssa. Edellytämme sinulta itsenäistä, oma-aloitteista ja kehittävää työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Office 365 -ympäristön kehittäminen ja käytön tuki

– Puolueen livelähetysten striimaaminen

– Esiin nousevien tietoteknisten haasteiden ratkaiseminen (laitteet & sovellukset)

– Internet-sivujen käytön tuki

– Tietoliikenneyhteyksien ylläpito ja kehittäminen

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

– Monipuolista työkokemusta ja IT-osaamisen osoittavaa tutkintoa

– Koulutuskokemusta

– Näyttöjä onnistuneesti läpiviedyistä kehittämisprojekteista

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja se alkaa toivottavasti mahdollisimman pikaisesti. Tehtävästä maksetaan kilpailukykyinen korvaus suhteessa valitun kokemukseen.

Mikäli avoinna oleva tehtävä herätti mielenkiintosi ja sinulla on kysymyksiä tehtävänkuvasta, niin ole yhteydessä SDP:n hallintopäällikkö Ville Walliniin, 040 535 4592, ville.wallin@sdp.fi. Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa viimeistään 22.10.2021 klo 16:00 mennessä hallintopäällikön sähköpostiin. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi. Kirjoita sähköpostiviestin aihekenttään ”IT-tukihenkilö/striimaaja”.