SDP hakee verkkoviestinnän ammattilaista / toimittajaa

SDP hakee vakituiseen työsuhteeseen verkkoviestinnän ammattilaista/toimittajaa.

Verkkoviestinnän ammattilainen/toimittaja osallistuu SDP:n päivittäis- sekä kampanjaviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen. Tehtäviin kuuluvat SDP:n verkkoviestinnän koordinointi (ml. some) ja erilaisten visuaalisten esitysten ja julkaisujen tekeminen sekä uutisten laatiminen.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää kokemusta toimittajan ja/tai verkkosisällön tuottajan roolista sekä sosiaalisen median hyödyntämisestä. Osaat myös muokata faktat helposti hyödynnettävään sekä jaettavaan muotoon. Sinulla on kokemusta lehden ja verkkojulkaisujen tekemisestä ja/tai markkinointikampanjoista sekä kampanjaviestinnästä.

Sinulta löytyy myös graafista silmää ja hallitset yleisimmät taitto-, kuvankäsittely- sekä editointiohjelmat. Sosialidemokratian ja järjestöalan tuntemus sekä englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan vahvuudeksi.

Työehdot määräytyvät Järjestötoimitsijain Liiton JTL ry. työehtosopimuksen mukaisesti ja palkka on n. 3700 e/kk.

Hakemukset 28.5.2012 mennessä osoitteella SDP / toimittaja, Saariniemenkatu 6, 00530 Helsinki tai sähköpostilla ismo.kainulainen(ät)sdp.fi. Lisätietoja toimesta antaa viestintäpäällikkö Ismo Kainulainen, p. 050 517 3594.

SDP on koko maan kattava 50 000 jäsenen puolue.
SDP haastaa tunne- ja älyllisellä tasolla ne valtarakenteet,
jotka tekevät tavallisen ihmisen arjesta ankeampaa.

Me uudistamme tapaa, jolla politiikassa toimitaan. Haemme suorempaa ja avoimempaa tapaa parantaa maailmaa. Uskomme unelmiin. Etsimme laajaa yhteistyötä muiden kansalaisjärjestöjen kanssa. Haluamme tarjota jäsenillemme lisää vaikutusmahdollisuuksia ja elämyksellisyyttä politiikan tekemiseen.