SDP hakee puoluetoimistolle IT-tukihenkilöä/striimaajaa

Aiemmin haettavana olleen IT-asiantuntijan hakua jatketaan ja työtehtävän kuvausta on tarkennettu.

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme SDP:n puoluetoimistolle Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

IT-tukihenkilöä/striimaajaa,

joka antaa tukea puoluetoimiston ja SDP:n piirijärjestöjen laitteisiin ja sovelluksiin, tietojärjestelmiin sekä tietoliikenteeseen liittyvissä asioissa. Tunnet erityisen hyvin Microsoftin Office 365 -ympäristön ja osaat kehittää palvelukokonaisuuden käyttöä organisaatiossamme. Tämän lisäksi työtehtäviisi kuuluu puolueen erilaisten tapahtumien ja livelähetysten striimaus, josta toivomme aiempaa työssä hankittua, tai laajaa harrastuksissa hankittua, kokemusta ja näkemystä.

Työhösi kuuluu myös SDP:n eri organisaatiotasojen Internet-sivujen käytön tuki, joten arvostamme kokemusta WordPress-julkaisujärjestelmän käytöstä. Teet tiiviisti töitä yhdessä puolueen digitiimin kanssa. Edellytämme sinulta itsenäistä, oma-aloitteista ja kehittävää työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• Office 365 -ympäristön kehittäminen ja käytön tuki
  • Puolueen livelähetysten striimaaminen
  • Esiin nousevien tietoteknisten haasteiden ratkaiseminen (laitteet & sovellukset)
  • Internet-sivujen käytön tuki
  • Tietoliikenneyhteyksien ylläpito ja kehittäminen

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Monipuolista työkokemusta ja IT-osaamisen osoittavaa tutkintoa
  • Koulutuskokemusta
  • Näyttöjä onnistuneesti läpiviedyistä kehittämisprojekteista
  • Sosialidemokraattisten arvojen tuntemusta

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja se alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävästä maksetaan kilpailukykyinen korvaus suhteessa valitun kokemukseen.

Mikäli avoinna oleva tehtävä herätti mielenkiintosi ja sinulla on kysymyksiä tehtävänkuvasta, niin ole yhteydessä SDP:n hallintopäällikkö Ville Walliniin, 040 535 4592, ville.wallin@sdp.fi. Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa viimeistään 20.11.2020 klo 16:00 mennessä hallintopäällikön sähköpostiin. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi. Kirjoita sähköpostiviestin aihekenttään ”IT-tukihenkilö/striimaaja”.