SDP hakee puoluetoimistolle IT-asiantuntijaa

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme SDP:n puoluetoimistolle Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

IT-asiantuntijaa,

joka vastaa ja antaa tukea puoluetoimiston ja piirien tietoliikenne-, ohjelmisto- ja tietojärjestelmiin liittyvissä asioissa. Tunnet erilaiset etäyhteys- ja tietojärjestelmät sekä yleisimmin käytetyt ohjelmistot ja osaat kehittää niiden käyttöä organisaatiossamme. Tämän lisäksi työtehtäviisi kuuluu puolueen erilaisten tapahtumien ja livelähetysten striimaus, josta toivomme aiempaa työssä tai harrastuksissa hankittua kokemusta. Teet tiiviisti töitä yhdessä puolueen digitiimin kanssa. Edellytämme sinulta itsenäistä, oma-aloitteista ja kehittävää työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• IT-järjestelmien käytön tehostaminen ja kehittäminen
  • Tietoliikenneyhteyksien ylläpito ja kehittäminen
  • Esiin nousevien IT-haasteiden ratkaiseminen
  • Tarvittaessa koulutusten vetäminen puolueen aktiivisille toimijoille

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Monipuolista työkokemusta ja IT-osaamisen osoittavaa tutkintoa
  • Kokemusta striimauksesta ja striimien sisältöjen tuottamisesta
  • Näyttöjä onnistuneesti läpiviedyistä kehittämisprojekteista
  • Sosialidemokraattisten arvojen tuntemusta

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja se alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävästä maksetaan kilpailukykyinen korvaus suhteessa valitun kokemukseen.

Mikäli avoinna oleva tehtävä herätti mielenkiintosi ja sinulla on kysymyksiä tehtävänkuvasta, niin ole yhteydessä SDP:n hallintopäällikkö Ville Walliniin, 040 535 4592, ville.wallin@sdp.fi. Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa viimeistään 11.10.2020 hallintopäällikön sähköpostiin. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi. Kirjoita sähköpostiviestin aihekenttään ”IT-asiantuntija”.