SDP hakee poliittista koordinaattoria

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme SDP:ssä puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

POLIITTISTA KOORDINAATTORIA,

joka koordinoi poliittista toimintaa ja työryhmätyötä, seuraa puoluekokouspäätöksiä, tuottaa sisältöjä ja analyysia. Poliittinen koordinaattori toimii osana poliittisen valmistelun osastoa ja läheisessä yhteistyössä poliittisen valmistelun päällikön kanssa.

Olet oma-aloitteinen, analyyttinen, vastuullinen ja idearikas. Pidät langat tiukasti käsissäsi etkä hätkähdä pientä kiirettä. Odotamme sinulta on projektinhallintaosaamista ja politiikan tuntemusta. Toivomme sinulta myös reipasta asennetta, kirjoittamiskokemusta ja kykyä viestiä luontevasti sekä suullisesti että kirjallisesti.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• Poliittisen toiminnan sisältöjen ja käytännön toiminnan suunnittelua ja koordinaatiota
  • Puolueen työryhmien työn koordinointia ja tukemista
  • Aineistojen keräämistä, tuottamista ja analysointia
  • Tapahtumien järjestämistä ja ideointia

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Projektinhallintaosaamista
  • Analyyttisyyttä aineistojen tuottamisessa ja tulkinnassa
  • Politiikan ja puolueen tuntemusta
  • Järjestötoiminnan kokemusta
  • Sujuvaa englannin ja ruotsin taitoa

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja se alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 10.5.2021. Tehtävästä maksetaan kilpailukykyinen korvaus suhteessa valitun kokemukseen.

Mikäli tehtävä kiinnostaa lisätietoja antaa SDP:n poliittisen valmistelun päällikköön Kaisa Vataseen (+358 40 7217212 / kaisa.vatanen@sdp.fi).

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen sähköpostitse osoitteeseen kaisa.vatanen@sdp.fi tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki viimeistään perjantaina 19.3.2021. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”poliittinen koordinaattori”.