SDP hakee kaupunkipolitiikan koordinaattoria

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme SDP:ssä puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

KAUPUNKIPOLITIIKAN KOORDINAATTORIA,

joka koordinoi poliittista ja järjestöllistä toimintaa suurimmissa kaupungeissa puolueen valmistautuessa vuoden 2021 kuntavaaleihin. Haluat ymmärtää miten ihmisten arki voisi olla kaupungeissa tulevaisuudessa parempi ja miten SDP voisi heitä paremmin palvella.

Olet oma-aloitteinen, analyyttinen, vastuullinen ja idearikas. Pidät langat tiukasti käsissäsi etkä hätkähdä pientä kiirettä. Odotamme sinulta on projektinhallintaosaamista ja kuntapolitiikan tuntemusta. Toivomme sinulta myös reipasta asennetta, kampanjointikokemusta ja kykyä viestiä luontevasti sekä suullisesti että kirjallisesti.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• Poliittisen ja järjestöllisen toiminnan sisältöjen ja käytännön toiminnan suunnittelua, koordinaatiota ja toteutusta kaupungeissa puolueen valmistautuessa vuoden 2021 kuntavaaleihin
  • Aineistojen tuottamista ja analysointia
  • Tapahtumien järjestämistä ja ideointia
  • Ehdokkaiden hankkimista ja avustamista

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Projektinhallintaosaamista
  • Analyyttisyyttä aineistojen tuottamisessa ja tulkinnassa
  • Kuntapolitiikan ja puolueen tuntemusta
  • Kampanjointikokemusta ja viestintäosaamista

Työsuhde on määräaikainen ja se alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 7.1.2020, ja päättyy 30.6.2021. Tehtävästä maksetaan kilpailukykyinen korvaus suhteessa valitun kokemukseen.

Mikäli tehtävä kiinnostaa, niin ole yhteydessä SDP:n poliittisen valmistelun päällikköön Joona Räsäseen (+358505475590 / joona.rasanen@sdp.fi). Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen sähköpostitse tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki viimeistään maanantaina 28.10. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”kaupunkipolitiikan koordinaattori”.