SDP hakee kahta kesätyöntekijää

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme SDP:ssä puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

KAHTA KESÄTYÖNTEKIJÄÄ

avustamaan materiaalin arkistoinnissa. Toinen tehtävistä keskittyy pääasiassa sopimusten skannaukseen ja tallentamiseen sähköiseen arkistoon (SharePoint), toinen tehtävä keskittyy varastoinventaariin ja tavaroiden järjestämiseen.

Aiempaa kokemusta emme edellytä – reippaus, oma-aloitteisuus ja vastuullisuus ovat meille hakijoiden tärkeimmät ominaisuudet. Tehtävät eivät myöskään edellytä politiikan tai puolueen tuntemusta. Hakijan on kuitenkin oltava vähintään 16-vuotias. Kesätyötehtävämme tarjoavat nuorelle hakijalle oivan tilaisuuden hankkia arvokasta työkokemusta.

Sähköisessä arkistoinnissa tarvitaan tarkkuutta ja Office-ohjelmien perustuntemusta, varastoinventaarissa tarvitaan välillä vähän fyysistä voimaakin.

Sähköiseen arkistointiin liittyvät tehtävät:

• Sopimusten skannaus
  • Tallennus SharePointiin sähköiseen arkistoon
  • Metatietojen (eli #-tietojen) lisääminen dokumentteihin tallennuksen yhteydessä

Varastoinventaariin liittyvät tehtävät:

• Varastoitujen mainosmateriaalien läpikäynti
  • Tavaroiden järjestäminen ja tarvittaessa kierrätys
  • Säilytettävien tavaroiden listaaminen Exceliin

Perehdytämme sinut työtehtävääsi huolellisesti. Pääset mukaan kannustavaan ja arvostavaan työyhteisöömme, jossa olet heti alusta lähtien osa tiimiämme!

Työsuhteesi alkaa sopimuksen mukaan kesäkuun alussa ja kestää n. 4–6 viikkoa. Työ tapahtuu virka-aikana, palkkaus sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi pikimmiten johdon assistentti Päivi Aholalle, paivi.ahola@sdp.fi tai postitse osoitteeseen: SDP:n puoluetoimisto/kesätyö, Siltasaarenkatu 18–20 C, 00530 Helsinki.

Lisätietoja voi kysellä hallintopäällikkö Ville Wallinilta, puh. 040 535 4592. Hakemuksia otetaan vastaan 15.4.2021 asti.