SDP hakee johdon assistenttia

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa suomalaisille tulevaisuusvision ja vaihtoehdon nykyiselle hallitukselle. Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

JOHDON ASSISTENTTIA,

joka toimii puoluesihteerin luottopakkina ja organisaation muistina. Tehtävääsi kuuluu puoluejohdon avustamisen lisäksi hallinnollisia ja tapahtumien järjestämiseen liittyviä tehtäviä.

Ymmärrät ruotsia ja englantia, sinulla on silmää muokata powerpoint-sulkeisista toimivia eri tilanteissa, hallitset uusimmat viestintäjärjestelmät eivätkä satunnaiset iltahommat ole sinulle este. Olet oma-aloitteinen, tarkka, vastuullinen ja kiva työkaveri.

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja ainutlaatuisen näköalapaikan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon. Palkkauksessa noudatamme Järjestötyöntekijöiden liiton työehtosopimusta, joka tarkoittaa kilpailukykyistä korvausta. Tehtävä on vakituinen ja alkaa marraskuun alusta tai sopimuksen mukaan.

Hakemus ansioluetteloineen tulee toimittaa hallintopäällikkö Ville Wallinille viimeistään perjantaina 5.10. Voit toimittaa hakemuksen sähköpostitse (ville.wallin@sdp.fi) tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki. Kirjoita sähköpostin aihekenttään “johdon assistentti”.

Lisätietoja tehtävästä antaa puoluesihteeri Antton Rönnholm (040 506 7676) ke 26.9. klo 10.30–11.30 tai to 4.10. klo 16–17.00.