SDP hakee järjestösihteeriä

SDP hakee vakituiseen työsuhteeseen järjestösihteeriä.

Järjestösihteeri osallistuu uusien poliittisten osallisuusmuotojen luomiseen sekä tapahtumien järjestämiseen ja kehittämiseen.

Järjestösihteerin vastuulla on kansalaisjärjestövuoropuhelun lisääminen, koulutustoiminnan koordinointi, suorien osallistumismuotojen kehittäminen ja jäsenhankinta. Järjestösihteeri on mukana SDP:n kampanjoiden suunnittelussa ja toteutuksessa sekä SDP:n näkyvyyden lisäämisessä. Järjestösihteerille ei ole vierasta myöskään perinteinen järjestö- ja koulutustoiminta sekä niiden uudistaminen.

Järjestösihteeri on osa luovaa viiden hengen jäsenpalveluosastoa. Järjestösihteerin työn
menestyksekäs hoitaminen edellyttää, että pidät ihmisten kanssa työskentelystä ja arvostat avointa ja keskustelevaa työkulttuuria, kannat itsenäisen vastuun työstäsi, osaat innostaa, motivoida ja osallistaa ensisijaisesti vapaaehtoisia aktiiviseen ja verkostomaiseen poliittiseen vaikuttamistyöhön.

Tunnet myös järjestöalaa ja ammatillista edunvalvontaa, osaat suurtapahtumien järjestämisen sekä sosiaalisen median, tutkimustiedon hyödyntämisen ja markkinoinnin perusteet. Aikaisempi monipuolinen järjestökokemus, kielitaito ja sosialidemokraattisen arvomaailman tuntemus ovat eduksi.

Hakemukset 4.11.2011 mennessä osoitteella SDP rp ./Järjestöpäällikkö, Saariniemenkatu 6, 00530 Helsinki tai sähköpostilla ari.naatsaari@sdp.fi. Liitä hakemukseen palkkatoiveesi.

Lisätietoja toimesta antavat puoluesihteeri Mikael Jungner p. 050 554 1615 ja järjestöpäällikkö Ari Näätsaari p. 040 534 4815.

SDP on koko maan kattava 50 000 jäsenen puolue.
SDP haastaa tunne- ja älyllisellä tasolla ne valtarakenteet,
jotka tekevät tavallisen ihmisen arjesta ankeampaa.

Me aiomme uudistaa tapaa, jolla politiikassa toimitaan. Haemme suorempaa ja avoimempaa tapaa parantaa maailmaa. Uskomme unelmiin. Etsimme laajaa yhteistyötä muiden kansalaisjärjestöjen kanssa. Haluamme tarjota jäsenillemme lisää vaikutusmahdollisuuksia ja elämyksellisyyttä politiikan tekemiseen.