SDP hakee graafikkoa

Sosialidemokraattinen liike on koko Suomessa toimiva poliittinen kansanliike. Ihanteenamme on yhteiskunta, jonka arvoissa korostuvat vapaus, oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja solidaarisuus. Haemme puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

GRAAFIKKOA

puolueen eduskunta- ja eurovaalikampanjoihin. Pääset taittamaan puolueen mainoksia niin perinteiseen printtiin kuin ulkomainosvälineisiin ja toteuttamaan visuaalisesti kiinnostavaa digimainontaa. Olet luova, joustava ja huolellinen eikä nopea tekemisen tahti ole sinulle este. Hallitset Adobe CC -ohjelmat ja sinulla on jo monipuolista kokemusta graafikon töistä. Ajatuksia herättävä visuaalinen viestintä on sinun tapasi muuttaa maailmaa.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• puolueen markkinointimateriaalin taittaminen niin printtiin, digiin kuin ulkomainosvälineisiin
  • liikkuvan grafiikan tekeminen
  • muita visuaalisen viestinnän tehtäviä

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme yllä olevan lisäksi:

• soveltuvaa koulutusta ja monipuolista portfoliota
  • paineensietokykyä, joustavuutta ja huumorintajua

Ansioluettelon ja hakemuksen oheen toivomme sinulta erillistä portfoliota, jossa on koottuna yhteen sinun mielestäsi tärkeimmät ja vaikuttavimmat työsi.

Työ alkaa vuoden 2019 alusta tai sopimuksen mukaan. Tehtävä on määräaikainen ja kestää 31.5.2019 saakka.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen viestintäpäällikkö Iida Vallinille sähköpostitse (iida.vallin(at)sdp.fi) tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki sunnuntaihin 18.11. mennessä. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”graafikko”.

Lisätietoja tehtävästä antaa Iida Vallin (p. 044 307 2281) puhelimitse ke 7.11. klo 16–17 ja pe 16.11. klo 10–11.