SDP hakee aulapalveluhenkilöä

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

AULAPALVELUHENKILÖÄ,

joka huolehtii SDP:n aulapalvelun toiminnasta ja sujuvuudesta. Aulapalveluhenkilö on usein ensimmäinen kontakti, jonka vierailija kohtaa saapuessaan puoluetoimistolle tai ollessaan toimistoon yhteydessä puhelimitse. Siksi toivomme, että omaat hyvät vuorovaikutustaidot sekä reippaan ja ystävällisen asenteen. Aulapalvelun lisäksi toimenkuvaasi kuuluu monipuolisia työtehtäviä, kuten jäsenrekisteritietojen päivittämistä ja jäsenten neuvomista jäsenyysasioissa. Huolehdit kanssamme myös toimiston yleisilmeen siisteydestä ja viihtyisyydestä.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• Vieraiden vastaanotto ja ohjaaminen
  • Kulunvalvontatehtävät
  • Puhelinvaihteen hoito ja soittopyyntöjen vastaanotto
  • Jäsenten puhelinpalvelut
  • Postitus ja lähetysten/postin vastaanotto
  • Keittiön siisteys ja kokoustarjoiluissa avustaminen

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Reipasta ja ystävällistä asennetta sekä huumorintajua
  • Asiakaspalvelukokemusta
  • Ruotsin kielen taitoa

Työsuhde on vakituinen ja alkaa tammikuussa 2020.

Pyydämme toimittamaan hakemukset ja ansioluettelon tehtävään pe 11.10. mennessä.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen hallintopäällikkö Ville Wallinille sähköpostitse (ville.wallin(at)sdp.fi). Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”aulapalveluhenkilö”.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Ville Wallin puhelimitse (09 4789 8212) 2.10. klo 9–12.